Evanghelistul si Astronomia
23 iunie 2015 59 comentarii
omul va supravietui, mai mult, va invinge
23 iunie 2015 de Edmond Constantinescu 59 comentarii
Înregistrat sub Video Tagged with Astronomie, Ateism, Billy Graham, Evanghelizare, Mark Finley
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Bancuri filozofice
O planetă sosită din adâncurile cosmosului trecea pe langa planeta Pamant si o intreabă:
-Ce mai faci, soro? Nu te-am vazut demult!
Pămantul răspunde trist:
– Nu prea bine, stiţi că am Homo Sapiens…..
La care cealaltă zice:
-Nu te ingrijora, o sa treacă….
Reblogged this on Literele sufletului meu.
Edi,
In cazul ca ai omis, ti s-a solicitat interventia la subsolul emisiunii „De ce nu ma rog pt ploaie”.
Ianis,
Poti sa repostezi link-ul despre care vorbeste Edi aici, ca se pare ca l-am omis accidental, si nu-l mai gasesc. Merci.
Un popa zbura cu avionul.
Cheama stewardesa si-i zice:un coniac te rog!
Dupa un moment de gandire o intreaba:
– La ce inaltime zburam acum?
– La 16.000 m alt.
Hmm, prea aproape sunt de sefu’.
Adu-mi un ceai.
Edi
Ultimile doua minute ale prezentarii sint fenomenale .
Da ai dreptate ,;cum de am ajuns sa fim asa de prosti ?
Baptistii si penticostalii au raspunsul lor.
Adventistii au ajuns sa fie asa de prosti datorita credintei in visele si imaginatia Elenei White .
Sa nu-mi spui ca nu esti de acord si sa incerci sa o scoti „basma curata „pe Elena . Elena nici macar nu purta basma.
O religie proasta si o nevasta proasta te face sa afirmi doua lucrui dupa ce le-ai parasit :
1–Cand esti cu religia si femeia proasta crezi ca nu poti sa traiesti fara ele
2–dupa ce ai scapat de ele , te miri cum de ai putut sa convietuiesti cu ele asa de mult timp
cam asa ceva vad ca se intimpla cu tine si cu audienta ta in ce priveste religia adventa de ziua a saptea.
Doar cativa :
Ianis , Evolutia ratiunii , Nimeni ,Marcus Crassus , Capul Varza ,Gigi ,, Aurel Ionica ,Poli , –toti acestia au facut bine ca s-au desteptat si acum se mira de ei isusi tot asa cum te miri si tu de tine ca ati putut crede o religie asa de copilareasca si naiva in ce priveste realitatea vietii.de acum sau realitatea posibila a unei vieti dupa moartea trupului..
Ps–cred ca Dumitrescu are niste intrebari pertinente , incearca sa-i raspunzi pe intelesul lui .
Imi place siguranta cu care afirmi certitudinile tale :–„”noi stim ” ……….
Noi stim ca Luna este rupta din planeta pamint , noi stim ca luna nu are in centrul ei ce are pamintul , noi stim cum au aparut stelele , noi stim ca luna se departeaza de pamint , .
Siguranta asata ca STIM aceste lucruri , este exact ca si siguranta ca „noi adventistii avem TOT ADEVARUL.
Nu ar fi mai corect sa afirmi :
Noi credem ca aceasta este o interpretare corecta a universului si modul cum a aparut ?
Maine s-ar putea sa descoperim lucruri noi care sa rastoarne , nu totul dar sa rastoarne o sumedenie de ;–„”noi stim”” si o sa zicem ca nu am stiut corect .
Afirmatia mea de mai sus , este adevarata daca te uiti la descoperirile stiintifice din ultima suta de ani.
Da ai dreptate , adventistii care inca nu s-au desteptat au fost si inca sint prosti .
De ce nu ar fi adevarat aceasta si pentru oamenii de stiinta care afirma cu certitudine -NOI STIM– ca dupa aceea sa descopere ca nu au stiut bine..
De ce nu-i numesti prosti si pe oamenii de stiinta si enoriasii lor dupa ce descoperi ca au propagat doar specul;atii .?
Cine crede speculatii teologice este prost , dar cine crede speculatii stiintifice ce se dovedesc neadevarate nu este PROST ci este doar in proces de crestere.
Fi si tu onest si recunoaste:
Oamenii de stiinta au debitat o sumedenie de speculatii ce s-au dovedit idei prostesti ,
Pavel o spunea acum 2000 de ani :
„”acum cunoastem in parte ”
Ai ramas cu o deformatie „profesionala” de pe vremea cand credeai cosmologia adventista :
vorbesti cu autoritate si afirmi ca STII , ca cunosti , despre lucruri care in realitate nu le stii , ci doar ai crezi pe cei care au originat aceste speculatii , exact ca pe vremea cand erai pastor adventist .
Intr-un anumit sens ai ajuns ca ISUS :
„”Edi–piatra unghiulara – cei peste care aceasta piatra cade sint striviti , iar cei ce cad pe aceasta piatra de asemenea sint striviti de forta ei gravitationala „”
In acelasi timp pentru multi esti o mana cereasca , o binecuvintare si din acest punct de vedere am afirmat despre tine ca esti un uns al Domnului , esti chemat sa faci o lucrare de cernere atit printre adventistii care te asculta cat si pentru ceilalti crestini.
Sint sigur ca nici tu nu stii inca daca esti un UNS AL DOMNULUI ca ;–Faraon , Iuda sau esti un PAVEL ce se straduia sa-l cunoasca pe EL si puterea invierii LUI.
Succes in cautare Dumnezeului RATIONAL . cu toate ca nu este departe de tine .
Pentru mine esti -pastorul meu preferat -, chiar daca GC te-a lasat precum Enstein si Newton pe Dumnezeu :–fara job si un loc in univers..
Imi esti drag si aceasta simpatie este in crestere cu fiecare emisiune pe care o prezinti.
@beni
… esti dus cu BMW-ul dupa vrabiute?… 🙂
@beniamin51
Am rugămintea, când mai vorbești despre deșteptări și mirări și altele de genul ăsta, să pomenești pe cine vrei tu (mă-ta, moaș’-ta, vii și morți), dar nu pe mine. Eu mă mir doar de cât de prost și de gunoi ești.
beniamin51
te citez:
Imi place siguranta cu care afirmi certitudinile tale :–„”noi stim ” ……….
Noi stim ca Luna este rupta din planeta pamint , noi stim ca luna nu are in centrul ei ce are pamintul , noi stim cum au aparut stelele , noi stim ca luna se departeaza de pamint , .
Siguranta asata ca STIM aceste lucruri , este exact ca si siguranta ca „noi adventistii avem TOT ADEVARUL.
Stiai ca adventistii au (tot) adevarul? Iti citez din revista lor oficiala Curierul Adventist, martie 2014, pag. 8, pe care o poti consulta si de pe arhiva site-ului revistei: „Astronomia este stiinta care studiaza structura si ISTORIA Universului” Istoria cu majuscule imi apartine.
La pagina 10 citim: „… Nebuloasa Orion … Aceasta aglomerare de gaz, praf si stele mai poarta numele de maternitate de stele, intrucat aici intalnim un laborator in care iau nastere stele.” Expresia „maternitate de stele” este scrisa cu caractere italice/inclinate.
De asemenea mai spui:
Nu ar fi mai corect sa afirmi :
Noi credem ca aceasta este o interpretare corecta a universului si modul cum a aparut ?
Maine s-ar putea sa descoperim lucruri noi care sa rastoarne , nu totul dar sa rastoarne o sumedenie de ;–„”noi stim”” si o sa zicem ca nu am stiut corect .
Afirmatia mea de mai sus , este adevarata daca te uiti la descoperirile stiintifice din ultima suta de ani.
Despre prima ta afirmatie despre luna, s-ar putea sa ai dreptate, sa fie doar o interpretare, a doua cred ca este o interpretare mai certa, la a treia ti-am demonstrat ca „noi adventistii stim” iar la a patra avem masuratori precise cu laser care demonstreaza/dovedesc fara dar si poate ca luna se departeaza de pamant cu 3,78 cm pe an (vezi https://ro.wikipedia.org/wiki/Lun%C4%83).
Gigi
Daca nu rezisti la caldura , stai afara din bucatarie si nu o sa mai fi deranjat de nimeni.
Acest site datorita lui Edi este liber pentru oricine vrea sa se exprime „prost ” sau „destept „.
Ce sa-i faci , nu toti pot sa fie asa inteligenti precum te vezi tu in ochii tai..
Daca vrei sa nu mai fi pomenit , interzice-ti tie sa mai citesti sau sa postezi pe acest site .
Pana atunci , inchide ochii la comentarile mele de om analfabet.si vei trai fericit pana la adinci batrinete .
Ce esti asa de ofticos ?
Tarile comuniste ” liberale” au fost : Polonia ,Ungaria pentru care s-a creat fondul PHARE , apoi Iugoslavia si Cehoslovacia . Bulgaria era ok comparativ cu Albania si Romania . Ungaria era liberal-comunista dar ……comunista ! Bela Cohen (Khun ) si ai lui au spalat creierele destul ! Am cunoscut maghiari si crestini si comunisti si toti sunt tributari generatiei din care fac parte ! Comunismul a facut casa buna cu ateismul pentru ca in communism nu este tolerata competitia ! Comunismul este o religie nu o politica !
” Dumnezeu nu exista in spatiu si timp ” spui tu , domnule Constantinescu ! OK , so there is no hope ! Nu mai esti naiv , acum esti un om de stiinta , nascut din Big -Bang !” Happyness is killing me , to the point of agony!” sorry eu nu citez din Beatles , prefer Mettalica !
Acum ca nu va mai duce nimeni de nas , sunteti fericit ?
Gigi
Ca sa-ti treaca ofticarea , fi atent la minul 5 din video-ul de mai jos.
https://www.facebook.com/?_rdr=p#!/pcalistrat/videos/584406971701281/
Noapte buna.
Vieru Dorin-Cristian
Ce l-ai nimerit! Vechea poanta cu cosmonautul care nu l-a vazut pe Dumnezeu.
Cu jumatate de viata in urma priveam prelegerile lui Finley si eram entuziasmat, acum imi dau seama ca individul era un mare mincinos si manipulator si ca isi trata publicul european ca pe o mana de redneci retardati. Si uite cum imi vin in minte cuvintele de repros ale preotilor suparati pe sectele care promoveaza cultura americana 🙂
Capu-Varzã
Poti sa repostezi link-ul despre care vorbeste Edi aici, ca se pare ca l-am omis accidental, si nu-l mai gasesc. Merci.
https://www.youtube.com/watch?v=5lxxQ6xUSJE&feature=youtu.be&hd=1
Ianis
„”Cu jumatate de viata in urma priveam prelegerile lui Finley si eram entuziasmat, acum imi dau seama ca individul era un mare mincinos si manipulator si ca isi trata publicul european ca pe o mana de redneci retardati. „”
Ai atins un punct foarte specific si caracteristic al acelora ce au fost infectati cu microbul -„”noi avem TOT adevarul ” -, ca noi nu e nimenea in lume si in special in crestinismul apostaziat (babilonul religios).
Evidentele clare demonstreaza ca unii de pe acest site , or fi iesind ei din structura instiutionala adventista , dar obiceiul de a trata pe altii cu superioritate nu a iesit din mentalitatea lor si indiferent daca sint atei sau agnostici sau skeptici , privesc cu superioritate si dispret pe orcine nu le impartaseste ideile .
As cita un nume ce mi-a devenit drag , insa din respect pentru cerintele lui nu am sa-l pomenesc deocamdata ,viu sau mort.(virtual bine-inteles).
Cativa ani in urma am avut ocazia sa conversez cu acest individ Mark Finlay dupa terminarea unei sesiuni a unui seminar ,undeva in nordul Georgiei.
Seara , dupa apusul soarelui m-a invitat sa -l insotesc la o plimbare pe una din potecile din padurea apropiata .am discutat cu el poate mai bine de o ora . Da ai dreptate ca este un om arogant , si ca toti arogantii este plin de aere de superioritate .
Ca concluzie mi-a spus clar ca adventismul nu poate fi inteles si acceptat de un babilonean atita vreme cat respinge „spiritul profetic” al Elenei White si perspectiva descrisa de ea in cartea -Marea Lupta”.
Aici a avut dreptate , si de aceea este ridicol sa vezi pe speranta TV -programe sub numele –SOLA SCRIPTURA.
Cum pot sa propage ideia de SOLA SCRIPTURA , ca dupa aceea sa afirmi ca nu poti fi adventist daca nu accepti carti si idei extra -biblice rezultate din imaginatia si visele fanteziste ale unei femei din sec, al 19 -lea ??
Oricat s-ar supara prietenul nostru al carui nume nu-l mentionez , Edi a spus un adevar mare :
„”cum am putut fi asa de prosti ?””
Dorin Vieru
Nu stiu unde ai gasit aceasta prezentare insa este superba .
Edi ca intotdeauna este la inaltime si s-ar putea si sa aiba dreptate.
Pavel spunea la fel ca si Edi :
„”..si sa-l cunosc pe El (Isus ) si puterea invierii Lui si daca voi putea ma lupt sa ajung sa cunosc ce deocamdata este o enigma ,adica fenomenului de „inviere ” al tuturor acelora ce se incred in Isus cel inviat „”
Exact acesta este si punctul forte al lui Dumitrescu , punct ce strabate ca un fir rosu prin toate comentariile lui .
PS–Poli ce parere ai de afirmatiile lui Edi postate de Dorin Vieru ??
@Beni
Simplu: asa cum esti si tu acum, doar ca nu vezi… 🙂
Sa-l tii in brate pe Pavel in ziua de azi e exact acelasi lucru cu a o tine pe EGW. Cu ce e mai special „Sola Pavel” decat „Sola EGW”? Ambele au pretentia de „inspiratii divine”. Faptul ca Pavel se predica de 2000 de ani iar EGW doar de 150, e o chestie ce tine de momentul cand a vorbit „duhul”. Cand o sa-ti dai seama ca si BMW-ul in care te crezi e doar o caruta fara roti, o sa-ti vii in fire. Dar ma tem ca tu, spre deosebire de cei de pe lista ta, n-o sa-ti folosesti bruma de rationalitate functionala pe care-o mai ai, fiindca drogul dogmei „alesilor din vejnicii” e mai puternic decat cel al „pazirii Sabatului”.
„Poli ce parere ai de afirmatiile lui Edi”
Io cred ca ar fi mai interesant sa-l intrebam pe Edi ce parere are despre propriile afirmatii 🙂
Aici este sursa de la inregistrare:
http://radio.intercer.net/?rec_subdir=%2Fedi_constantinescu_predici%2FEvanghelia%20dupa%20Ioan&dir_id=1
Cred ca este de la o evanghelizare din Atlanta din 2005.
Poli
Da ai dreptate !
Unul din posibilele raspunsuri ale lui Edi ar putea fi;
„”cand eram copil gandeam ca un copil , acum ca m-am facut om mare am parasit lucrurile (ideile) copilaresti si imi indrept atentia si energia spre o „hrana mai tare” . hrana ce multora le cam sta in gat si nu ajung niciodata sa o digere spre a profita de ea””
Dar poate ma insel si Edi are un alt raspuns..
Ps–salutari mamei si tatalui tau cand o sa vorbesti cu ei.
In Iulie am sa plec pentru trei luni in Romania si s-ar putea sa le fac o vizita la Sibiu .
Am sa-i trimit si lui Edi o fotografie sa-si mai aminteasca de parcul sub arini si malurile Cibinului .
Paul,
Sper că vorbești doar în numele tău 🙂 Eu încă n-am lăsat pe nimeni din brațe. Și nici nu mă pregătesc s-o fac. Nici măcar pe Aristotel 🙂
„Nici măcar pe Aristotel”
Vai, ce bine! Mai am si io o sansa 😀
Beni, poate ne vedem la Sibiu.
Paul
„”….fiindca drogul dogmei „alesilor din vejnicii” e mai puternic decat cel al „pazirii Sabatului”.””
Paule , aici ai dreptate , „drogul” asa cum il numesti tu , este acela care te motiveaza sa -ti aduci faptele la lumina si sa nu practici o religie doar de forma .
A te odihnii (a dormii) in zi de simbata , si sa crezi ca datorita acestui fapt vei trece judecata de cercetare , iar in celalate zile sa traiesti viata facind fapte de care ti-e rusine sa le aduci la lumina , este si asta un drog , dar este un drog ce nu produce o reala schibare de caracter.
Chiar aseara am fost la restaurant cu doi adventisti , care au foarte scrupulosi in a se asigura ca nu comanda ceva cu porc . iar dupa aceea au comandat doua bauturi alcolice (Mohito cu coco-nut juice) si au inceput discutia despre ce „gagici” vor acosta in zilele urmatoare ,si ce vor face simbata dupa terminarea programului „divin”.
Se pare ca si pe tine drogul dormitului in zi de sabat te-a cam afectat de poti vorbi cu atita expertiza la acest subiect.
Intre drogul EGW si Pavel il prefer pe Pavel si nu doar pentru ca este mai de demult .
Drogul pus pe piata de Pavel (evanghelia ) a transformat lumea pagana a imperiului roman , intro lume nominal crestina . si a transformat caracterele oamenilor de la imparati pana la ultimul sclav al lumii vechi sau moderne.
Drogul cu simbata , nu se poate lauda cu astfel de performante.
Ps–by the way –tu cu ce fel de droguri te mai ineletnicesti decand ai renuntat la Pavel si EGW ?
„tu cu ce fel de droguri te mai ineletnicesti”
Iti zic io: cu alea pe care ar trebui sa le ia Aurica.
@beni & poli,
Vinul vechi e mai bun ca ala nou… 🙂
Eu am spus-o si o spun din nou: odata cu renuntarea la drogul „scrieri inspirate” (dupa ce m-am lamurit ca idea este fix o tampenie de la a pana la z, si in nici un caz un Dumnezeu atoate-de-totate n-ar folosi-o, daca e sanatos la cap) m-am vazut in situatia de a constata ca singura autoritate sanatoasa este aceea a rationalitatii. Faptul ca multi renunta la rationalitate in favoarea unor „scrieri inspirate” (mai vechi ori mai noi) il pot intelege usor fiindca oferta de pe piata este extrem de bogata si puternic sustinuta de departamente de „marketing” foarte bine puse la punct, asa incat minunea nu e ca zilnic se mai boteaza sute ori mii de persoane aiurea-n lume, ci minunea e ca isi mai „vin in fire” cate unul ori altul din aceasta „betie”.
Paule, nu esti departe de imparatie. Ramine doar sa ti se risipeasca aburii patratului de pe ochiu’ mintii.
Poli,
Esti invitatul meu… 🙂
De fapt, a incercat si gigi o discutie serioasa cu tine pe tema asta. Hai, poate reusesti…!
„gigi o discutie serioasa”
M-as mira. Jiji e mare amator de suguieli.
Ca ii tineți pe toti in brațe, inclusive pe Aristotel, asta am ințeles de mult, dar de adoptat ați adoptat ceva de la cineva? Si cind il țineți pe Aristotel in brațe, ce ați adoptat de la el? Cumva silogismele, sau poate esențele, sau poate argumentul lui ca dumnezeu este cizma care a pus universul in miscare? Sau credeti ca cu cit aveți brațele mai pline de incuiați pe care filozofia i-a timpit cu atit sunteti mai destept?
@ AI
O să vă răspund ca Ițic Rașelei, când îi reproșază că nu i-a cumpărat nimic de ziua ei: „nu știam că ai ceva de vânzare”. Nici eu că Aristotel e deținător de (idei) orfani/e. Eu am doar brațe largi și generoase. Alții au de terminat de scris…
„Eu am doar brațe largi și generoase.”
Mmmmmmmnoa!
Ghioc Gabriel Nicușor
Vreau doar sa stiu de ai fost tu acel copil , poate printre primii mei prieteni de joaca din Codlea Brasov care a fost lovit in cap de copita unui cal , nu stiu de ce imi aduc aminte vag faza asta si o ascociez cu numele tau , poate ma insel . Te salut amical oricum ar fi .
Apropo de evanghelisti:
https://www.youtube.com/watch?v=mRm9bi2UKzc&t=23m36s&hd=1
Evanghelistul si securistul (Corneanu va fi cel care, in 1989, va inchide usile catedralei in nasul protestatarilor macelariti de armata chiar pe scarile de la intrare. Sa-i fie tarana grea)
„Cristos este omul nou. Omul nou este omul sovietic. Prin urmare Cristos este sovietic!” a spus Justinian Marina, patriarhul României.”
Despre morti numai de bine!
polihrone,
Ca_caramidar si ca unul care le stie pe toate asa cum numai un caramidar care a vazut lumina le stie, poti sa ne explici si noua ce a vrut sa spuna itiodtul asta de Billy Graham cind a venit sa-i converteaca pe romani la evanghelia aia vesnica prin a-i intreba daca il cunosc pe Isus „personal”? Ce inseamna sa-l cunosti pe Isus „personal”? Sa fii cumva caramidar de gradul 33 ca el? Poti sa ne explici si noua limbajul asta criptic al caramidarilor?
Aurica, Aurica
atunci cind vei accede si tu in loja, promit sa-ti spun toate tainele.
A fi adventist de ziua a saptea…
https://www.youtube.com/watch?v=r6OIZw6uwHM&feature=youtu.be&hd=1
Trist ca unii imbatrinesc degeaba.
polihronu,
Apropo de intrebarea din ultimul minut din prezentarea Evanghelistul si Astronomia. It’s funny isn’t it ?
@Vieru Dorin-Cristian
Cate containere de „mea culpa” tre’ sa produci sa diluezi declaratia aia ? Nici unul , ignora si va inceta sa existe … in plus teoria evolutiei se verifica practic nu ?
Apropo de intrebarea din finalul prezentarii: unul din elementele care au contribuit si contribuie la spalarea creierului este familia. Majoritatea celor din ghetto s-au nascut in ghetto. Cunosc pe multi care raman nominal afiliati ghetto-ului doar pentru a nu intrista sau rusina familia
Vieru Dorin
„”Apropo de intrebarea din ultimul minut din prezentarea Evanghelistul si Astronomia. It’s funny isn’t it ?””
Dorine , intrebarea pare a fi funny , insa releveaza moduri de gandire a unor creiere altfel foarte normale.
Da Edi are dreptate ;–„”cum am putut sa fim asa de prosti , cum de am fost asa de usor inghesuiti in getto-ul adventist si sa inghitim pe nemestecate fanteziile unei femei din sec al 19-lea ?
Edi ai indeamna pe adventisti sa mediteze la aceste intrebari , sa fie sinceri cu ei spre binele lor , .
Funny este reactia unora la acest indemn:
nu vreau sa mentionez numele unuia care a fost foarte deranjat ca l-am mentionat intre cei despre care Edi spunea ca au fost prosti .
Edi si Poli , au integritatea intelectuala si morala sa nu se mai minta singuri ,insa cei de teapa mai sus ne-mentionatului , nu sint capabili sa recunoasca o realitate dureroasa ,si incearca sa iasa cu fata curata pretinzind ca nu au mancat usturoi si nici gura nu le miroase a gunoaie .
Da acest om si cei ca el snt funny.
Si tu esti la fel de funny, Beni
Deci, vreau sa mentionez ceva important:
Eu l-am ascultat pe Edmond Constantinescu, vrand nevrand de la 10 ani prin casetele care circulau si se copiau si le ascultatu parintii mei si alti frati de la biserica. Si vrand nevrand, am ascultat multe predici de ale lui in ultimii 20 de ani: despre profetii, despre viata, toate prezentarile de pe oxigen2, multe de pe oxigen.tv, predicile de la Chicago Church si toate de la Oameni si perspecive.
Nu vreau sa fac enterteinment gratuit dar este absolut amuzant cu cata sinceritate predica despre decretul duminical si semnul fiarei in urma cu 15 ani al la Loma Linda. Cred ca la fiecare prezentare a lui as putea sa vin cu o inregistrare in care spunea fix invers.
Uneori stau si rad de unul singur cand ascult cate o predica de a lui mai veche si cand stiu ce spune acum.
Imi cer scuze daca am fost sarcastic, dar nu sunt un born again christian. Vedem ce iese la San Antonio, poate vine ploaia tarzie si timpul de inviorare, astept cu nerabdare o reforma si o redesteptare in sanul bisericii, mirele este gata sa vina, dar fecioarele intelepte stau cu candela stinsa.
Sorry inca o data.
Ianis
Mai Ianis , funny sint doar aceia care nu vor sa-ri recunoasca prostia si spalatura la creier de pe vremea cand erau in getto , adventist , baptist sau penticostal ..
Edi ,, eu, tu , Poli si alltii in afara de cel al carui nume ramine ne-mentionat datorita dorintei lui de ramine in anonimat ; ne recunoastem prostia , insa pe acest ne-mentionat inca nu l-am auzit sau vazut sa-si recunoasca prostia ,,si inca din contra cand cineva incearca sa-l traga de maneca si sa-i aminteasca prostia se simte ofensat si devine agresiv .
Noua nu ne este rusine sa ne recunoastem prostia din trecut , chiar daca in prezent am adoptat o alta prostie .
Tu se pare ca esti agnostic cu tendinte de stinga spre ateism , deci ai schimbata adventismul cu noua ta ideologie. (poate o alta prostie si mai mare)
Eu am schimbat ideologia de getto premilenista dispensationalista , poate cu o alta prostie , si uite asa ;dintr-o prostie mare , am intrat in poate alta prostie , , dar nu ne este rusine sa ne recunoastem prostiile anterioare.
Cine nu-si recunoaste greselile (prostia)din trecut, e predestinat sa le repete si chiar sa cada in altele si mai mari.
Ne-mentionatul cu pricina este funny , deoarece apartine acestei categorii . si uite asa paseste dintr=o prostie glorioasa in alta prostie si mai glorioasa si niciodata recunoscand ca a fost si s-ar putea sa fie si in prezent un tributar generos al unei prostii incurabile.
Sper sa-si revina , insa nu prea da semne de insanatosire .atita vreme cat se vede posesor de tot adevarul .
Beni
Tu se pare ca esti agnostic cu tendinte de stinga spre ateism
Esti incorigibil de funny 😉 Te-ai gandit tu sa ma etichetezi exact cu cliseul favorit al rednecilor (amintit si de Eddie in emisiune)
Nimic nou sub soare. Uite cateva replici dintr-un film recent revazut (ti-l recomand): Mississippi Burning (1988)
Fiti atenti acum comunistilor, cioroilor si evreilor, Spuneti-le amicilor vostri sa dea de veste, Ziua judecatii voastre va fi noapte
In timp ce Domnul priveste de sus, va fi pierduta lupta Sa prin amestecarea raselor?
…
Asa ca hai sa ne lamurim. Nu-i acceptam pe evrei pt ca-l resping pe Christos. Controlul lor asupra cartelurilor bancare internationale e radacina comunismului. Nu-i acceptam pe catolici pt ca se inchina unui dictator Roman. Nu acceptam turci, mongoli, tatari, orientali sau negri …deoarece suntem aici sa aparam democratia Anglo-Saxona
…
Daca asta e ceea ce simti, domnule FBl, de ce nu te-ntorci la sefii tai comunisti, iubitori de negri din nord?
…
Acesti studenti din nord, cu sefii lor atei, comunisti,…au venit în comunitatea noastra vara asta dorind sa o distruga
Ianis
Deci dupa parerea ta , cand Edi locuia in Atlanta si predica decrete dumnicale ,si papi verzi pe pereti , era un red neck ,si nu unul dintre cei mai luminati exponenti ai adventismului romanesc ?
Multumesc pentru recomandare ,l-am vizionat .
Ps;–poate nu stiai dar inlauntrul „centurii biblice” din sud nu te primeste ca rezident permanent si nu te califici pentru cetatenia americana fara sa fi vazut acest film si sa adopti ideologia KKK.
Vorba lui Edi :
„‘toti sintem persoane unicate cu toate ca ne tragem . unii din neam de Dumnezeu iar altii din neam de „maimuta” .
Edi in lunga lui viata fierbinte si allways la superlativ a reusit sa creada cand una cand alta .I love thes man.
Ca sa-ti intorc complimentul ;–si tu ai nuanta ta specifica de fi funny.