Biserica ca o Himera Economica

images Versiune audio

Anunțuri

26 Responses to Biserica ca o Himera Economica

  1. Ianis says:

    Asta da coincidenta, sa vorbesti despre Luther, cele 95 de tezi si de indulgente exact de Ziua Reformei 🙂

  2. beniamin51 says:

    Ianis

    Nu stiu daca poti sa schimbi imaginea lui Edi de mai sus , insa multi vor incerca sa citeasca imaginea de mai sus a lui Edi in mod profetic.

    Personal mie imi place mimica lui Edi , insa multi o vor vedea ca ceva diabolic , si ca o dovada ca nu este normal.

    Pentru cei ce pot sa treaca peste handicapul acesta , mesajul de astazi este extraordinar.
    si daca vor pot sa citesca si site-ul de mai jos , ca o confirmare a spuselor lui Edi. , vor avea doar numai de castigat.

    http://carbon.ucdenver.edu/~bgoodric/The%20Calvinist%20Work%20Ethic%20and%20Consumerism.htm

  3. sonatalunii says:

    Beni,

    Daca ne dam jos masca, aratam toti cam la fel, ca doar nu degeaba cunoastem si binele si raul!

  4. sonatalunii says:

    (cont.)
    Edi si-a dat masca jos. De Halloween! 🙂

  5. sonatalunii says:

    Edi,

    No offense. Just joking, I am in good spirits. 🙂

  6. Poli,

    Be my guest.

    Sonatalunii,

    🙂

  7. harapalea says:

    La unii, cum spune Nietzsche, filosofeaza slabiciunea si mizeriile, la altii, bogatia sufleteasca si fortele. Felicitari Edi pentru gandirea corecta, adica sanatoasa!

  8. Aurel Ionica says:

    Ianis,
    Calca mai cu sfiala pe bataturile budistilor ca se pare ca si Edi este fascinat de budism si de imbunatairea asta spirituala pe care o aduce meditatia (cel putin asa se lauda intr-un timp din cite imi amintesc eu).

  9. beniamin51 says:

    Aurel Ionica

    Exact la aceasta realitate m-am gandit si eu cand am citit articolul postat de Ianis.

    Edi nu demult afirma ca daca nu ar fi pastor adeventist , , budismul ar fi cea mai viabila optiune pentru el.

    sti foarte bine ca il simpatizez pe Edi , insa aceasta nu ma impiedica sa nu accept speculatiile uneori chiar fanteziste pe care Edi le culege de pe internet , le amesteca precum cartile la jocul de poker , si nu de putine ori cu o desteritate fenomenala si iuteala de mana admirabila iti scoate cate o quinta royala si ia tot potul de pe masa celor mai putin avizati in arta jongleriei cu cartile scoase nu de putine ori din maneca.

    Povestea cu budismul ,ca ideologie atractiva pentru el era o poveste din anul trecut , Astazi nu cred ca se mai potriveste , , Edi are maestria de a se metamorfoza , (creste spiritual ) la fiecare sase luni , si eu nu cred ca este ceva rau in acest fapt.

    Edi traieste in prezent , nu incerca sa-l analizezi pe Edi astazi dupa principiile de anul trecut ,ca oricine face aceasta devine ridicol.

    Daca folosesti definitia de ADVENTIST in mod corect –Edi este cel mai adventist dintre toti cei care il asculta .

    Cine sint eu sau tu sa spunem ca are sau nu dreptate , , Ce putem face este sa fim sau sa nu fim de acord cu ideile lui.

    Tu si Edi aveti foarte multe idei in comun ,si si mai multe idei sint exact contrare . Aceasta face frumusetea dialogului ca doar aici nu sintem la scoala de sabat ,unde trebuie sa raspunzi dupa cum spune lectiunea.
    Edi in toata apologia lui din prezentarea de mai sus a zis multe lucruri adevarate , insa a uitat sa spuna clar ca etica de lucru capitaliosta de astazi este de fapt o denaturare a eticii protestante din secolele 16 ,17 .

    Ideia eticii protestante este ca timpul este limitat , fiecare are 24 de ore intr-o zi si crestineste ar fi f bine sa-ti organizezi timpul in mod eficient .
    .
    Iar dupa ce ai sfirsit ziua iin mod eficient , te poti astepta sa primesti si o binecuvintare de la Dumnezeu , dar aceasta nu este o garantie..

    Ideia ca daca esti bogat este un semn ca faci parte din cei predestinati la mantuire , este o sucitura nejustificata pe care Edi a copiat-o de pe internet , sau a citit-o printre randuri in scrierile lui Calvin.

    Mi-a placut ideia din unul din articolele postate de Ianis:

    „”pentru capitalistii americani ,timpul inseamna bani si nu este etic sa lasi pe maine ce poti sa faci astazi.
    Pentru popoarele de origina latina , timpul nu are valoare si de aici dictongul ;–nu te obosi prea mult astazi ,mai lasa si pe maine .
    Arabii sint si mai avansati , ei promite ca ceea ce trebuie sa faca astazi o vor face maine , insa fara nici o intentie sa se tzina de cuvint .Au eliminat sentimentul de vina prin ideia soartei , adica -dumnezeu nu a vrut sa se intimple cum ai planuit tu.”

    Aurele –daca iei viata prea in serios , risti sa nu o traiesti din plin.

    Vorba lui Edi:
    „toti sintem verisori cu maimutele „-asa ca hai sa ne mai maimutarim cateodata sa nu uitam de unde ne tragem .

    Stiu ca poti sa le faci pe amindoua.
    .

    .

  10. Aurel Ionica says:

    beniamin51 spune:
    “”pentru capitalistii americani ,timpul inseamna bani si nu este etic sa lasi pe maine ce poti sa faci astazi.
    Pentru popoarele de origina latina , timpul nu are valoare si de aici dictongul ;–nu te obosi prea mult astazi ,mai lasa si pe maine .

    Beni,
    Mi-e teama ca si tu ai niste clisee cum ca latinii (si in special romanii) sunt prosti si lenesi iar anglo-saxonii sunt toba de desteptaciune si nu au timp sa doarma de atita zel pentru munca si ca atare ei au cladit civilizatia occidentala pe care imigrantii ca Edi o strica (asta dupa propriile lui afirmatii), dar ca toate cliseele de gindire, ele ti-au fost batgate-n cap si nu au nimic de a face cu realitatea. In America ta, cei care lucreaza din greu sunt latinii si este foarte probabil ca 90% din ceea ce maninci tu este produs de latini si faci bine ca nu te gindesti la asta deoarece in mod sigur ti-ar cadea mincarea greu la stomac. Si mi-e teama ca si cu dictonul cum ca timpul este bani ai cam dat-o-n bara. Dictonul ala nu are nimic de a face cu munca, ci cu … surpriza, surpriza … statul. Dictonul ala a fost creat si folosit pentru luarea de camata. Dupa cum stii, in Biblie luarea de camata este condamnata ca fiind bani pe care tu nu i-ai muncit ci i-a muncit altul dar tu ii primesti, or atunci s-a folosit ideea ca timpul cit tu tii banii altuia pe care i-ai imprumutat este de fapt bani in sensul ca ei cresc proportional cu timpul cit tu tii banii imprumutati, si deci nu este deloc necistit sa platesti altuia bani pentru timpul cit tu ai tinut banii lui. Dupa cum vezi, chestia cu timpul ca ar fi bani nu are nimic de a face cu munca si harnicia proverbiala a occidentalilor si cu lenevia la fel de proverbiala a latino-ramanilor. Adica, daca ai bani, nu mai trebuie sa muncesti ca ii dai la altul cu dobinda si acum stai ca munceste altul ca sa-ti plateasca dobinda pe linga banii pe care nu-i pierzi deoarece ti-i primesti inapoi integral. Argumentul insa ca timpul este bani este foarte putred. Cel care imi imprumuta mie bani de care el nu are nevoie, poate sa-si tina banii in buzunar si atunci ar descoperi ca timpul cit isi tine banii in buzunar nu numai ca nu-i aduce nici un ban, dar poate chiar banii isi pierd din valoare deoarece se devalorizeaza in timp. Pricepi smecheria? Adica timpul este bani doar cit timp banii lui sunt in buzunarul meu dar daca si-i tine-n buzunarul lui atunci timpul nu mai este bani. Si smecheria merge si mai deparete ca cel care imprumuta bani altuia nici macar nu trebuie sa aiba banii respectivi deoarece poata sa dea bani care nu sunt ai lui sau bani pe care de fapt nu-i are ci chipurile are niste „assets” a caror valoare este fictiva si o stabileste el. De fapt toata criza bancara de aici a pornit ca si bancile si toti imprumutau bani care de fapt nu existau si pina la urma oamenii care imprumutasea datorau mai mult ca dobinzi decit cistigau ei. Si chiar cind bancile imprumuta bani de la guvern, asa cum stii, dobinda pe care o platesc bancile la guvern este zero, dar cind bancile iti imprumuta tie banii pe care i-a luat si pentru care timpul nu mai este bani deoarece bancile pot tine banii respectivi cit vor fara sa plateasca vreo dobinda, atunci pentru tine timpul este bani si banii pe care i-ai imprumutat ca sa-ti cumperi casa sau masina acum ii aduce lui bani nemuniciti deoarece banii aia sunt munciti de tine. Dar tu esti prea indragostit de Pavel si de capitalism si nu vreau sa te zmintesc din credinta ta.

  11. Ianis says:

    Din folclorul internetului am citit ca starea Zen este starea care permite ca:
    – Informatia din mintea ta e in conformitate cu informatia din jurul tau.
    – Atentia ta e indreptata asupra informatiei exterioare si nu se impotriveste ei.
    – Mintea ta e deschisa la fluxul continuu de informatie din afara si ii permite sa intre in interiorul tau.
    – Mintea ta si prezenta ta sunt una.
    – Nu te impotrivesti la nimic ce vine din exterior, ii permiti sa intre in interior.
    – Asculti pe cineva si il intelegi, in tot ce spune.
    – Esti atent la tot ce te inconjoara, iti dedici intreaga atentie.
    – Privesti ceva profund, cu toata atentia ta.
    – Esti deschis, nu respingi nimic, nu te impotrivesti.
    – Esti in ritm cu fluxul de informatie care vine din jurul tau catre tine, si nu ramai in urma, esti tot timpul in ritm cu acesta.
    – Vezi lucrurile asa cum sunt, pentru ceea ce sunt. Starea in care ceea ce crezi tu despre ceva este înlaturat, si nu te conditioneaza, nu te împiedica sa vezi lucrurile asa cum sunt.
    – Vezi ceea ce este, nu ce vrei sa fie, nu ce crezi ca este.

    Intre noi fie vorba, nu cumva acesta este si idealul bisericilor?

  12. beniamin51 says:

    Aurel Ionica

    „”Dupa cum stii, in Biblie luarea de camata este condamnata ca fiind bani pe care tu nu i-ai muncit ci i-a muncit altul dar tu ii primesti, or atunci s-a folosit ideea ca timpul cit tu tii banii altuia pe care i-ai imprumutat este de fapt bani in sensul ca ei cresc proportional cu timpul cit tu tii banii imprumutati, si deci nu este deloc necistit sa platesti altuia bani pentru timpul cit tu ai tinut banii lui. „”

    Daca tot vorbim de biblie , Biblia condamna luarea de dobinda cand imprumuti bani „fratelui” tau (evreu la evreu)..sau adventist la adventist.

    Acesta fiind adevarul , stau si ma intreb ce fel de frati sint cei de la uniunea adventista sau conferinta generala cand dau bani cu dobinda fratilor adventisti pentru a-si complecta suma necesara in construirea unei biserici locale .,iar cand constructia este terminata , banii luati cu dobinda sint platiti inapoi , cladirea este functionala , , ,oamenii ce au lucrat din greu , au dat banii inapoi cu dobinda in loc sa se bucure ca noua constructie este propietatea lor , sint jefuiti de toata munca si banii dati inapoi cu dobinda (cladirea nu este a lor ci a uniunii sau conferintei generale), si colac peste pupaza , acel local este folosit de lideii sectei pentru a extrage sistematic in fiecare sabat 10 la suta din venitul celor ce intra pe usa acelei cladiri.

    Aurele , in ce fel de etica poti tu incadra aceasta practica a liderilor adventisti ?

    Pentru mine concluzia este clara:
    liderii acestei secte nu se considera frati cu numarul mare de credinciosi din registrele comunitatilor pe care le jefuiesc sistematic in fiecare sabat.
    Daca s-ar considera frati cu ei , cred ca s-ar simtii vinovati ca doar si ei ca si tine stiu sa citeasca in biblie ca este o uriciune inaintea Domnului sa iei dobinda de la fratii tai..

    Sint curios cum vede IANIS prin ochelarii lui de ZEN-ist aceasta mare excrocherie practicata de liderii sectei adventiste ??

    Sa fie oare biserica adventista o himera economica asa cum afirma Edi in titlul prezentarii lui ?

    Intreb si eu , nu dau cu bata .

  13. Ianis says:

    Beni
    De unde ai scos povestile astea cu uniunea/conferinta care da bani cu dobanda pentru construirea de biserici locale? La adventisti bisericile locale apartin din start conferintei locale pentru ca acestea se construiesc/cumpara direct pe numele ei. Tu, probabil, ai luat schema asta de la penticostali sau alte secte congregationaliste frecventate de tine si ai schimbat pe alocuri cu „adventism”. Tocmai tu care cotizezi la un mega-church ce invarte milioane de dolari?
    Cum naiba te suporti scriind pe aici despre escrocherii financiare in biserica, in timp ce alimentezi una din propriul buzunar?

    In plus, cred ca suferi de ceva brain damage daca, dintr-un articol in care se ironiza budismul ZEN, ai tras concluzia ca eu as fi simpatizant ZEN. Incerc sa respect perii albi dar sa stii ca am intoleranta la prostie hranita cu neuroni morti.

  14. Aurel Ionica says:

    beniamin51 spune:
    Aurele , in ce fel de etica poti tu incadra aceasta practica a liderilor adventisti ?

    In etica aia capitalista inventata de occidentalii destepti la care te inchini tu si nu la latinii prosti ca tine.

  15. beniamin51 says:

    Ianis

    Mai Ianis mai, ce te-ai ofticat asa de tare ?
    Citeste mai atent , eu nu am zis ca tu ai fi simpatizant ZEN , eu am zis ca pentru moment ti-ai pus pe nas „ochelarii de Zen-ist””
    daca tot citesti printre randuri , incerca sa citesti bine si nu rau.

    Intrebarea mea era cum vezi tu cand privesti prin ochelarii de Zen-ist ,coruptia din conducerea adventismului si nicidecum nu am intuit ca tu ai fi un simpatizant Zen-ist.

    Te stiu prea bine ca sa trag astfel de concluzii si da ,ai dreptate , nu te-as pune in situatia de umanist secular tolerant la toate si la orce si mai ales tolerant a prostiei alimentate cu neuroni morti.

    In ce priveste achizitia localurilor adventiste de „inchinare” la doamna Elena , sabat ,purcel si zecime trimisa la „centru” , , daca esti sincer spune-mi si mie din cate am enumerat eu care sint lucrurile adevarate din afirmatiile mele ?

    1–E adevarat ca cei de la „centru” dau bani cu dobinda fratilor lor sii asta impotriva invataturii biblice ?
    2–E adevarat ca , comunitatea locala da toti banii imprumutati inapoi plus dobinda si la urma cladirea nu este propietatea celor ce au sacrificat toti banii pe altarul conferintei?

    Nu inteleg de ce te-ai ofensat crezind ca te-am facut simpatizant zen si nu te-ai ofensat tot asa de tare de nedreptatea facuta adventistilor care sint manipulati fara rusine .

    Ianis–„”De unde ai scos povestile astea cu uniunea/conferinta care da bani cu dobanda pentru construirea de biserici locale? „”

    Daca nu ma crezi intreaba-l pe Edi cum s-a construit biserica din Atlanta si nu o sa mai alimentezi ignoranta cu neuroni morti.
    Nu pot sa zic- prostia ,- ca nu esti prost deloc , esti doar ignorant la acest subiect.

    Sa fi iubit !

  16. Ianis says:

    Beni
    Explicatiile tale sunt din ce in ce mai stupide probabil pentru ca iti place sa dialoghezi cu adversari imaginari. Cand mi-am pus eu ochelari Zen?
    (e deranjant felul in care citezi replici inexistente si atribui altora teoriile tale)

    Iar pe tema banilor ma faci sa repet: aplici la adventisti sistemul congregationalist din mega-church-ul tau. In adventism biserica, de la cladire pana la pastor, apartine conferintei locale si ar fi absurd ca astia sa dea bani cu imprumut ca sa construiasca o cladire pe care o poseda de la bun inceput.
    Habar n-am cum a fost la Atlanta si nici nu sunt avocatul bisericii dar imi displace obsesia asta a ta cu adventismul (nu ca ar fi fara pacat) in timp ce te faci ca ploua cu privire la biserica ta.
    In realitate, biserica ta (organizata congregational) este mult mai orientata spre business decat adventismul, functia de pastor se liciteaza si probabil se transmite ereditar iar doctrina este decisa de baietii cu bani. N-am chef sa mai continui dialogul asta. Traiesti intr-un univers paralel in care adventismul e bad guy iar biserica ta e condusa direct din ceruri. Pentru noi ceilalti, totul miroase la fel greu si imputit.

  17. iluminatul says:

    DUHUL, HARUL & CIO(BAN)UL

    Ati vazut prea bine ca in ADVENTISM
    Pastorul te-nvata despre ”daruire”
    Insa uita dansul ! sa ne arate clar
    Cum e Loteria transformata in ”HAR”
    Dar sa nu va mire, daca Conferintza
    Studiaza aprig, foarte mult „CREDINTA”
    Una da din gura, mult mai lunga-i mâna
    Daruri si zecimi , asta e doctrina !
    Toata lumea crede, nimeni nu gandeste
    Ei creeaza scopul , banul :”binecuvantare”
    Crede in CARITAS , ca doar esti o oaie …
    Floarea nobilimii, preoti, printi, printese,
    Papa adventist, are mai ”succese”.!!
    Limba lui mereu, fuge de ”fierbinte”
    Cu- a Elenei ”viziune” merge inainte !
    Chiar cu martori jura, tare sau încet,
    Domnul nu te vede, daca furi discret
    Si chiar daca nimeni nu-ti sta împrejur,
    Ingerul te varsa, ca te crezi prea bun !
    Poti sa schimbi doctrine, biblii , manuale
    Eticheta cere, însa, sa fii priceput
    ”DUHUL sfant vegheaza”, ca doar l-ai cerut !
    În privinta asta sunt pareri mai multe,
    Cine-ar sta la basme sa le mai asculte..
    Astfel, dupa unii poti sa fii vegan
    Dar sa-ti ”culci” sotia, doar trimestrial
    Poti fi Presedinte, chiar si Capelan
    Dar sa ai la poarta musai un Jeepan
    Poti sa fii diacon, sau diaconeasa
    Dar esti tot sarac , cand ajungi acasa !
    Poti fi colportor, sa tot vinzi la moaste
    Bati la usi , dar minti ca sunt sanatoase..
    Poti sa fii acelasi, sclav cu palarie
    Dar platesti tacut taxa pe prostie
    Asta-i o parere, una dintr-o mie
    Dar morala spune ca-i ipocrizie
    Câti nu sunt din astia care plang de zor,
    Parca stii vreodata ce-i in mintea lor?
    Dar ramâne lege ca e indecent
    Sa refuzi Lumina, chiar si indiscret
    Fie, cu Sistemul ! nu te poti certa
    Fie faci ca Strutul… nu e treaba ta ! ..
    Somn si ignoranta, ca prelung ecou
    Dar Ciobanul zice : Amin!.. si din nou….
    În astfel de cazuri, spune, ce te faci?
    Sa te duci la SURSA , sau sa te prefaci?
    Caci din experienta, eu va spun cinstit
    Ca tot Adventismul este depasit !
    Dar cu-o minte seaca, bine indoctrinata
    Sau cu-o melodie mai pe nas cântata
    Fata-i se ascunde intr-un lung delir
    Asa-zis ”reforma” , dar e repetir ..
    Radio , TV , misticismu-i tare …
    Sora Uait se invarte, in mormantu-i mare ..
    Chiar si schizoida , fuga sus in munti ..
    Dar si cu decretul, semnul de pe frunti !
    Toti raman in tarcuri, somnu-i caldicel
    Miei adusi ca jertfa, cruzi la cerebel !
    Oare TU..platesti, nene Ciobanel ?

    ..Btw:.orice asemanare cu realitatea este al dreaq de intamplatoare si a aparut in urma unei viziuni de genul : ”domnul mi-a aratat”…ca prin credintza poti chiar sa ramai falit ! si de bani dar si de ratiune….

  18. @AI

    Dom’ doctor, grijă mare că pe-acolo pe unde sălășluiești mata orice păcat și orice hulă împotriva lui Aristotel se vor ierta, dar orice păcat și orice hulă contra lui Weber nu se vor ierta nici în veacul acesta, nici în cel ce va să vină.

  19. beniamin51 says:

    Ianis

    „”iar pe tema banilor ma faci sa repet: aplici la adventisti sistemul congregationalist din mega-church-ul tau. In adventism biserica, de la cladire pana la pastor, apartine conferintei locale si ar fi absurd ca astia sa dea bani cu imprumut ca sa construiasca o cladire pe care o poseda de la bun inceput.””

    Da ai dreptate ca pentru romanii ce au primit banii sa construiasca biserica , era absurd sa de-a banii imprunutati inapoi la conferinta ,plus dobinda. stiind bine ca aceasta cladire nu va apartine comunitatii locale ci va fi propietatea conferintei.
    Insa pentru pentru cei de la conferinta romanii sint vazuti ca niste emigranti zelosi , plini de mandrie nationala si foarte naivi .
    Si ca intotdeauna ;–mandria si prostia se plateste scump..

    Comunitatea de adventisti emigranti romani in Atlanta este o comunitate mica , insa trimetea la conferinta in fiecare an mai bine de 200.000 de dolari sub forma de zecime.
    Iar ca multumire din partea conferintei ei ,intotdeauna refuzau sa le plateasca un pastor pentru tineret sub pretextul ca 200.000 de dolari nu sint bani suficienti sa justifice angajarea unui pastor chiar si cu doar o jumatate de salar .

    Aceeasi figura i-a facut-o si lui Edi ;–i-au luat si jumatatea aia mica de salar pentru ca ;pretindeau ei nu au destui bani , dand vina pe Obama si politica de la Washington .

    .Ma mir ca nu au dat vina pe Diavol , cum au obiceiul .

    Situatia de mai sus imi aduce aminte de sceneta comica a lui Toma Caragiu –Mefisto-,

    Ianis , tu crede mai departe ce vrei sa crezi , Ce sti tu e una si ce se itimpla pe teren e alta.

    Tu inca nu ai stiut ca nu exista REFORMA fara colecta de „daruri si zecime” ?

    Da ,ai dreptate ,hai sa nu mai discutam de reforme adventiste , Tu ai nevoie de adventism ,tot asa de mult pe cat un peste are nevoie de bicicleta.

  20. Aurel Ionica says:

    gigialuarvinte,
    Cu hula impotriva lui Weber cred ca aveti dreptate dar cu hula impotriva lui Aristotel, hula impotriva gradinii Edenului, hula impotriva pacatului originar, hula impotriva lui Pavel, sau hula impotriva sfintei academii, chiar credeti ca ar exista iertare in vreun veac? Eu ma indoiesc! Si mi-e teama ca hulele nu s-au terminat. Parca vad ca la cazanul cu smoala in care am sa fiu repartizat eu va fi mare ingramadeala de fundamentalisti, oxigenati, academicieni cu renume mondiale, etc., toti cu furci si cuprinsi de o mare ingidnare sfinta sa ma bage cit mai la fund in smoala pentru ca am indraznit sa pun la indoiala adevarurile alea date o data pentru totdeauna atit sfintilor ca Beni, cit si nesfintilor la Ianis, dar si semisfintilor ca Edi.

  21. Ianis says:

    Nea Aurica
    N-ar fi mai bine sa iti rezervi un cazan privat, astfel incat academicienii de renume mondial sa nu te mai gaseasca si sa persecute pe altii?

  22. Aurel Ionica says:

    Ianis,
    Si crezi ca ma pot ascunde undeva unde sa nu ma vada ochiul ala atotvazator al lui dumnezeu de pe dolarul american? Ca daca ma voi sui in cer, dolarii astia ai americanilor care se inmultesc ca paduichii in timp sunt si acolo sa-mi dea-n cap, si daca ma voi culca in locuinta mortilor dolarii americanilor sunt si acolo ca sa ma gituie.

  23. Ianis says:

    Acum, ca s-a clarificat chestiunea cu presedintele Romaniei, aveam un gand despre interviul ajuns celebru, in care Iohannis vorbea despre ghinionul celor care n-au realizat ce a realizat el.

    Intrebat ce parere are despre cei care nu au reusit sa se descurce material la fel de bine, Iohannis a raspuns: „Ghinion”.
    Raspunsul lui este unul tipic capitalismului protestant despre care s-a vorbit in materialul de fata. Muncesti – ai rezultate. Nu muncesti – ghinion.
    Sa speram ca asta va fi o lectie pentru tara asistatilor sociali unde tocmai a devenit presedinte.

  24. Ianis,

    Ghinionisti da’ multi

Lasă un răspuns:

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: