Raport Financiar: Februarie 2015

Feb 25, 2015 Donation From S.P. $150.00 USD
Feb 21, 2015 Donation From M.P. $70.00 USD
Feb 17, 2015 Donation From F.T. $75.00 USD

Total: $295

Anunțuri

72 Responses to Raport Financiar: Februarie 2015

  1. polihronu says:

    Ca logica Auricai e doar un balon de sapun se poate vedea limpede mai sus. Ca limbajul Gn 19 nu se poate referi la violenta sexuala, ci doar la violenta e o timpenie (dar deh, numa’ dracu’ stie citi reality blockers isi fac veacu’ in capu’ Auricai). Ca unui ateu nu-i pot placea miturile, asta e chiar gogonata.

  2. Meștere della Pirandola, acum ai material de studiu cât îți poftește suflețelul. Doar nu te grăbi cu concluziile. Dacă împărțim bolile după cantitatea de contribuție a subiectului la apariția lor, astea sunt infinit mai grave decât, să zicem, pancreatita la alcoolici sau STD la „fornicatori”.

    Simptomatologia este dintre cele mai flamboaiante, experiențele mistice devin ridicole față de efectele fanatismului erotico-religios: populează un studio tv cu fantome, care mai și vorbesc sau adaugă extensiune universală oricărei propoziții (că doar logica e o mizerie, de ce să ne pierdem vremea cu dânsa?).

    Și, mai ales, ești sigur că nu (ai) suferi(t) de boala asta? Că eu am văzut ceva simptome pe OSC…

  3. polihronu says:

    Poate-ti faci mila de bietu-mi suflet si-mi arati si mie „ceva simptome”-le. Asa cum, daca ti-e buna inima, imi vei livra si concluziile grabite. Ca doar nu vrei sa fii subiect cu contributie.

  4. @ AI

    Că sunt un geniu și că nu exist în istorie știam deja. Și o să mai zic o dată: chiar dacă aș considera corecte fără rest concluziile primei părți din teoria pătratului, logica nu ar avea cu nimic de suferit atunci când faci simple calcule cu propoziții a căror valoare de adevăr este deja stabilită (empiric sau altfel), așa cum aritmetica simplă este perfect utilă pentru operațiile cu numere naturale.

    Sper că nu vă așteptați să număr revista Academiei Ștefan(ia) Gheorghiu printre revistele de specialitate. Oi fiu eu țărănel de România, dar măcar despre transformarea școlii de partid în mărețul bastion al feminismului și progresismului tâmp am auzit, că-i la noi în parohie. Dar nu asta e miza aici – deși unui om ce înfierează cu mânie proletară mizeria „academiei” din America era de așteptat să-i pută și cufureala semidoctă de la SNSPA – ci faptul că, dacă ceva e adevărat, atunci acel ceva se impune mai multora, dacă nu tuturor.

    Altminteri, cel mai probabil fără să fi cunoscut ideea de convenție(pact) ficțional(ă) a lui Eco, nu mi-ar fi atras atenția ideea de reality blocker. Și exemplele sunt cu duiumul.

    Problema este: la ce vă folosește un fanatic?

  5. Messere, concluzia grăbită era că ar fi vorba de o boală. Și nu-mi pare a fi.

    Negi că erai un fel de oracol în gura căruia se uitau alții? Întrebam și eu, nu afirmam. Dar de la a fi „lider de opinie” la derapajele hieroerotice ca ale madamei sau musiului nu-s prea mulți pași.

  6. polihronu says:

    Bine, domnu’, sa nu-i zicem boala, ca nu avem semn pe mina sau pe frunte sa putem trafica in diagnostice psihiatrice; sa-i zicem maladie a spiritului, ca doar am fost si noi la Paltinis. Maladia auriciana nu-i ca se uita altii in gura spiritului sau luminos.

  7. Aurel Ionica says:

    gigialuarvinte spune:

    Sper că nu vă așteptați să număr revista Academiei Ștefan(ia) Gheorghiu printre revistele de specialitate. Oi fiu eu țărănel de România, dar măcar despre transformarea școlii de partid în mărețul bastion al feminismului și progresismului tâmp am auzit, că-i la noi în parohie. Dar nu asta e miza aici – deși unui om ce înfierează cu mânie proletară mizeria „academiei” din America era de așteptat să-i pută și cufureala semidoctă de la SNSPA – ci faptul că, dacă ceva e adevărat, atunci acel ceva se impune mai multora, dacă nu tuturor.

    Pai acici este nedumerirea mea cu privire la dvs., ca nu prea inteleg in ce cufureala va scaldati. Spuneti ca nu va place cufureala de la Academia Stefania Gheorghita (nici o aluzie la poli) deoarece a devenit un bastion al feminismului si progresismului cu care a fost binecuintata de academia occidental dupa intrarea Romaniei in Nato, “bastion” la care va inchinati si ma anatemizati pe mine ca nu ma inchin si eu la aceasta academie occidental pe care o denunt ca fiind o sarlatanie. Deci nu va scaldati in cufureala Academiei Stefania Gheorghita, dar va scaldati in cufureala academiei occidentale desi acum amindoua sunt aceeasi cufureala avind in vedere ca Academia Stefania Gheorghita este acum guvernata de “agenturili straine.” Ca unul care sunteti expert in argumente nefalacioase, puteti sa-mi explicate si mie “logica,” deoarece pe mine nu ma duce capul. Si daca articolul meu a fost publicat de revista aia care dvs. va pute, nici nu l-am scris, si nici nu exista. Intrucit sunteti atit de grijuliu sa cititi doar reviste la cel mai inalt nivel academic, nu-mi fac griji ca s-ar putea sa va “fanatizez” vreodata deoarece nu cred ca exista riscul ca acele publicatii sa publice ceva scris de mine.

  8. Eric says:

    Aveti liber la explicatii „clare” cu privire la „asa-zisa logica”, direct de la domnul doctor „attention whore”, pe care „nu-l duce capul”:

    Acum am inteles si cine-i domnul Paul Csavdari si de ce dorea sa-i ia apararea domnului prof. dr. intelectual cu glume tampe (cum spunea domnul Ibrian intr-un comentariu).
    Sfanta rationalitate semidocta!

  9. Eric says:

    Stiu ca am afirmat ca nu ma intereseaza aspectele financiare, dar de data asta chiar am o curiozitate: Domnul profesor doctor ce venituri lunare are? Am inteles ca nu e angajat nicaieri (fiind un proscris al academiei si al societatii stiintifice moderne, asa cum se declara); din ce traieste? Care este sursa sa de venit? E cumva pensionar? Cine-l sponsorizeaza pe dansul (statul sau vreo organizatie privata)?
    Fiindca nu pare deloc un individ cu grija zilei de maine. Ba chiar dimpotriva.
    Multumesc pentru un eventual raspuns.

  10. sonatalunii says:

    „Calul moare de drum lung, si prostul de grija altuia”
    Fiindca nu pare deloc un individ cu grija zilei de maine. Ba chiar dimpotriva.
    Aha, deci lipsa îngrijorării cu privire la ziua de mâine nu poate avea nici o explicație decat sponsorizările. Sunteți cumva invidios? Aveți pentru ce. La vârsta respectabila pe care o are, domnul Ionica arată foarte bine, este vioi si foarte activ atât in plan intelectual cât si fizic, si este un tip căruia ii place sa rada. Optimismul sau nu are de-a face cu plinătatea materială, eu știu pentru ca am fost in casa dumnealui. Doar ca fapt divers, biblioteca si biroul pe care le vedeți in video sunt făcute de dansul de la A la Z, fără cuie sau șuruburi ci prin îmbinarea pieselor cu o precizie micronica.

  11. Messere, ca să fie spiritul malad, musai să existe. Și, din ce știu, nu folosește. Altminteri, răsfrângerile spiritului asupră-și nu fac niciun rău, nimănui; ce treabă să avem noi?

  12. Dom’ doctor, știu că anteriele de popi au mânecile largi, dar chiar să-ncapă NATO în ele nu mă gândeam. Poate vă cumpără Vladimir Vladimirovici la bucată, să-l scăpați de enervanții ăia căcăcioși ce-au garantat integritatea Ucrainei contra renunțării la bombele atomice și acum n-au mișcat un deget. Cum a vrut și Hitler să cumpere toiagul lui Moise ca să treacă Canalul Mânecii pe uscat, poate vrea și Putin să viziteze Parisul cu tancul și un hocus-pocus popesc l-ar ajuta. Și se pare că IPS-ii lui, cu cruce rabatabilă pe potcap, nu au mânecile destul de largi.

    Feminismul și restul progresismelor nu au fost aduse de NATO, ci de Soros, vreun deceniu mai devreme. Ceea ce n-a fost cel mai rău lucru, prefer oricând o feministă unui securist și un progresist unei bolșevice.

    Așa că, pentru a nu vă umple de rușinea trișorului, NATO ăla să fugă repede înapoi pe mânecuță. Și după aia, ce anume mai rămâne incoerent din ce-am zis? Nimicul… Io v-am mai zis pe-aici că nu m-a „dus” încă nimeni la alba-neagra.

  13. @ Sonata Lunii

    Delicios!

  14. Aurel Ionica says:

    @gigialuarvinte,
    Daca argumentele alea nefalacioase va spun dvs. ca demonstratiile din Ucraina care au dus la lovitura de stat si la razboiul civil a fost opera lui Putin deoarece vrea sa treaca cu tancurile peste Paris si nu de reprezentanta Departamentului de Stat American care ii dadea instructiuni ambasadorului American din Ucraina cum sa atite demonstratiile si sa-i ignore pe acei “facking EU’s” care nu-si demonstrau zelul asa de mult ca sa puna paie pe foc, eu nu pot sa argumentez cu dvs. ca nu sunt asa tare la argumente nefalacioase. Dar problema pe care asi dori sa o clarificam este chestia cu cufureala asta din academie cum o numiti dvs. Ziceti ca feminismul este opera lui Soros? Eu va laudam ca sunteti cel mai erudit de aici, dar mi-e teama ca nu sunteti prea departe de Edi si de Ianis. Dar ceea ce mi se pare si mai surprinzator este ca va pute Academia Stefania Gheorgita. Ca a decazut pina acolo incat a publicat un articol eretic bazat pe texte bibilice scris de un popa ca mine sunt de acord ca ar face pe toti ilegalistii sa se rasuceasca-n mormint, dar ca-i negati trecutul glorios asta chiar ca nu inteleg. Cunoasteti dvs. vreo institutie academica mai de avangarda decit aceasta Academie? Cine a promovat gindirea asta “stiintifica,” umanismul socialist, denuntarea religiei ca opiu al maselor, si evolutionismul ca fiind ultimul racnect in materie de gindire, daca nu aceasta institutie, si asta inca pe vremea cind Edi se juca cu putzulica-n tarina iar universitatile occidentale sustineau sus si tare promovarea crestinismului prin asa zisele drepturi ale omului si libertatea la cuvint? Da, sunt de acord ca Edi a ajuns sa vada “lumina” abia dupa ce a ajuns si el prin occident si i-au deschis ochii oamenii de “stiinta,” colegii lui Dan Livis, dar inainte ca acesti oameni sa ajunga la “consensul” de acum si sa vada cu toti aceasta “lumina,” cine a promovat-o cu peste o jumatate de secol in urma daca nu academia asta Stefania Gheorghita? Adica, daca Edi nu si-a facut temele la liceu ca sa invete din Romania ceea ce a aflat acum la batrinete de la colegii lui Dan Livis, inseamna ca nu trebuie recunoscute meritele acestei universitati chiar daca acum a ajuns de rusine ca a publicat un articol scris de mine despre magarul lui Avraam? Si chiar in ceea ce priveste “affirmative action” prin care se angajeaza femei semidocte si negri similari deoarece au “origine sanatoasa” care acum este culmea gindirii academice occidentale, nu asta a facut Academia Stefania Gheorghita cu mult in urma cind promova nu doar tzigani analfabeti, dar chiar si femei care deveneau “savante de renume mondial” cu doar citeva clase primare, si cu diplome tocmai de la aceste universitati? Ziceti ca cufureala asta feminista a venit la Academia Stefania Gheorghita din occident de la Soros, dar din cite inteleg eu cu mintea mea incapabila de argumente nefalacioase, universitatile occidentale au ajuns si ele sa vada “lumina” cu intirziere asa ca acum s-a realizat un “consens” ca toate se balacesc in aceeasi cufureala iar eu sunt singurul dizident. Eu inteleg ca aveti mare grija sa nu preluati vreo idee de la mine ca sa nu fiti “fanatizat” de mine si sa ajungeti ca Paul, dar nu inteleg cu cine jucati. Sunteti “agnostic” ca Edi dar aveti si dvs. un Darwin si un Nietzsche bagati pe mineca care nu numai ca au sustinut adevaruri, dar sunt adevaruri din alea ce sunt “fapte” ce nu pot fi contestate? Ziceti ca cunoasteti niste carti bune care pot scoate lumea din intunericul postmodernist in care orbecaie (in frunte cu mine), dar ne spuneti si noua care sunt alea? Daca aveti asa mare grija impreuna cu oxigenatii de aici ca eu sa nu mai “fanatizez” pe nimeni in afara de Paul care se pare ca este irecuperabil, eu zic sa ne spuneti care sunt cartile alea ca sa ne unim cu totii sa fanatizam intreaga lume prin a le cunoaste ca nimeni sa nu mai orbecaie in intuneric.

  15. @ AI

    Cam cât de largă e mâneca aia din care ați scos acum războiul civil? A fost vreodată îndepărtat vreun dictator altfel decât prin lovitură de stat, cu sprijin extern? Sau ucrainenii trebuia să rămână sub papucul lui Ianucovici? Contează cine i-a ajutat? Justifică lovitura de stat de la Kiev ocuparea Crimeei?

    Dar ca să închidem paranteza asta: ca adult am obligația să aleg între diverse grade de rău. Din punctul ăsta de vedere, ca să folosesc limbajul sexual, Barack Hussein e un masturbator exhibiționist, în timp ce Vladimir Vladimirovici e un violator pedofil. Dacă apar lângă fiică-mea, pe primul îl întorc cu spatele, să nu ne stropească și-n rest treaba lui, celui de-al doilea îi crăp tărtăcuța fără regrete și dileme morale.

    „Ziceti ca feminismul este opera lui Soros?”

    Nu. Dar văd că boala analfabetismului funcțional e tare răspândită. Am zis doar că ideologiile progresiste și feministe au fost „predate” ălora ce predau acum la Ștefania Gheorghiu în deceniul X, pe la bursele ungurelui.

    Ceea ce, una peste alta, a fost salutar, pentru că altfel am fi rămas în dilema securismo-comunism (Ilici&co) sau fundamentalism ortodox legionaroid („boierii minții”). Așa măcar avem o trilemă, iar gașca păltinișeană a mai scăpat de nebunia „năistă”.

    „Cine a promovat gindirea asta “stiintifica,” umanismul socialist, denuntarea religiei ca opiu al maselor, si evolutionismul ca fiind ultimul racnect in materie de gindire, daca nu aceasta institutie”

    Ăsta e iarăși un argument strâmb. Instituția aia nu promova nimic, nicio idee și niciun fel de gândire. Dar nu de-aia e strâmb, ci pentru că, deși progresismul și războaiele culturale ale liniaților și stelaților au aceeași origine cu bolșevismul stalinist, sunt de pe ramuri diferite, primul fiind socialism corporatist în descendență fascisto-nazistă, cel de-al doilea fiind socialism hegeliano-marxist. Faptul că-s amândouă socialisme științifice nu presupune vreo continuitate.

    „Si chiar in ceea ce priveste “affirmative action” prin care se angajeaza femei semidocte si negri similari deoarece au “origine sanatoasa” care acum este culmea gindirii academice occidentale, nu asta a facut Academia Stefania Gheorghita cu mult in urma cind promova nu doar tzigani analfabeti, dar chiar si femei care deveneau “savante de renume mondial” cu doar citeva clase primare, si cu diplome tocmai de la aceste universitati?”

    Nu, dictatura neisprăviților nu a fost exportată de comuniști în America. Ele au o origine comună în practică: selectarea clerului bisericii totalitare; și în teorie: Solomon și Pavel combinați cu Rousseau și Diderot.

    „universitatile occidentale au ajuns si ele sa vada “lumina” cu intirziere”

    Fals. Hegel nu a predat la Ștefan Gheorghiu. Nici James.

  16. Eric says:

    “Calul moare de drum lung, si prostul de grija altuia”
    Delicios! Si eu ma gandeam tot la domnul profesor doctor Aurel Ionica cum moare de grija lui „Edi” (personajul negativ, prin contrast). Recititi, va rog, comentariile dansului pe acest topic. Dupa ce le recititi, mai cititi-le inca o data. Si inca o data. Just in case. Poate ajunge sa moara calul de drum lung, cine stie?

    „Aha, deci lipsa îngrijorării cu privire la ziua de mâine nu poate avea nici o explicație decat sponsorizările.”
    Conform logicii ioniciene, da. Nu pot avea alta explicatie. Ce altceva ar putea fi? Ergo, „Edi”.

    „Sunteți cumva invidios?”
    Deloc. Doar „cumva” scarbit de acelasi tip de pseudoargumentare obsesiva ce reiese din comentariile domnului profesor doctor. Si, cel mai mult, de invidia fata de „Edi” si de tot ceea ce face si zice acesta.

    „Aveți pentru ce.”
    Tocmai ce v-am raspuns negativ… la intrebarea dvs. retorica.

    „La vârsta respectabila pe care o are, domnul Ionica arată foarte bine, este vioi si foarte activ atât in plan intelectual cât si fizic, si este un tip căruia ii place sa rada. Optimismul sau nu are de-a face cu plinătatea materială,”
    Frumoasa descriere (spre deosebire de „Edi”, care este detestabil). Multa sanatate prietenului dumneavoastra! Dati-mi voie sa ma indoiesc insa cu privire la simtul umorului; este ceea ce constat aici, prin aceste comentarii scrise fara nicio farama de umor si optimism. Ci de invidie si egocentrism.
    No matter how educated, talented, rich or cool you think you are, how you treat other people ultimately tells all. Integrity is important.

    „eu știu pentru ca am fost in casa dumnealui.”
    Va multumesc pentru amabilitatea de a-mi oferi un raspuns, dar practic ati evitat intrebarea (intrebarile). Probabil nu cunoasteti nici dumneavoastra. Si, cel mai probabil, „Edi” e de vina pentru venitul (si insuccesul) sau (mic sau mare).

    Doar ca fapt divers, biblioteca si biroul pe care le vedeți in video sunt făcute de dansul de la A la Z, fără cuie sau șuruburi ci prin îmbinarea pieselor cu o precizie micronica.
    Asta e un lucru demn de admiratie. Bravo dansului! Personajul negativ, „Edi”, nu ar putea sa faca asa ceva.

  17. sonatalunii says:

    @Eric

    Sunteti chinuit de cateva pseudo-dileme in ce priveste tandemul AI vs.Edi. Istoria lor merge departe in trecut si sunt din aceeasi „familie” teista, ceea ce va pune in opozitie din start. Ei, de fapt, se respecta reciproc, dar dumneavoastra nu intelegeti natura „polemicii” si nici a stilului argumentativ al celor doi. Personal ii simpatizez pe amandoi, nu atat pentru ideile pe care le schimba pe site, ci pentru personalitatea lor calda si agreabila.

    Nu v-am raspuns direct la intrebari dar ar fi trebuit sa intelegeti cate ceva. Se pare ca veniti din tara „sponsuratilor social” (o expresie a lui Ianis) si nu aveti nici o farama de cultura occidentala. Daca ati fi avut, ati fi stiut ca aici este o mare rusine, un tabu foarte sever, a intreba pe cineva „cat castiga”, „ce are”, „de unde are ce are”, si alte intrebari strict personale de acest gen. Dar am sa va mai spun cate ceva, poate-poate veti intelege ca mergeti impotriva bunei cuviinte.

    Domnul Ionica nu este doar un artisan de mobila, ci este si un bun gradinar. Gradina lui, echipata cu un sistem automat de irigatie facut de el insus, este o sursa de tot felul de legume si zarzavaturi proaspete, a caror abundenta permite nenumaratele conserve pe care le pregateste si aranjeaza in ordine pe rafturi, cu eticheta de identificare a anului de recolta si alte informatii utile unui bucatar. O mare parte din aceasta gradina va deveni o sera, proiect care deocamdata este in lucru. Pe o latura a terenului sau, a plantat cateva randuri de vita de vie nobila pe care a ridicat-o pe o structura metalica aliniata mai perfect decat stalpii de inalta tensiune. Iar atelierul din spatele casei este dotat cu toate utilajele si uneltele care ar aduce onoare chiar si celui mai talentat meserias. Ceea ce nu stiti este ca majoritatea acestor utilaje au fost cumparate pe preturi derizorii, fie pe eBay, fie de la centrele de colectare si reciclare a fierului vechi. Multe din ele au fost defecte, insa dansul le-a reconditionat, a rebobinat motoare, a inlocuit sau a facut piese de schimb (da, dansul stie sa lucreze la strung, freza, si orice utilaj – este un inginer nu doar cu diploma ci si cu abilitati practice).

    Domnul Aurel si sotia lui traiesc din singurul salariu al sotiei, care in Romania a fost medic insa aici lucreaza ca technician intr-o clinica medicala. Totul in ceea ce-i priveste, casa, masini, imbracaminte, bunuri imobiliare, etc. se califica prin exces de modestie si simplitate. Ei stiu cel mai bine ca un dollar are o suta de centi si bugetul este gandit cu maximum de economie. Camasa pe care o poarta in acele filmari este printre cele mai bune pe care le are in garderoba personala. Insa impotriva oricaror lipsuri de ordin material, domnul Ionica se trezeste in fiecare dimineata bucuros sa guste viata din plin, mananca cu pofta, rade cu pofta, si este o gazda ospitabila in compania careia uiti de trecerea timpului. Ceea ce dumneavoastra sau doamna Danila nu intelegeti este modul lui de a conversa/argumenta, dar de vreme ce inca nu ati realizat, va mai sugerez ceva: cu cat il veti insulta mai mult, cu atat el va va ironiza cu mai mult sarcasm. Totusi…. nu ar fi mai inteligent sa va schimbati atitudinea?

    p.s. in ciuda acestor lucruri, pe domnul Ionica nu l-am sponsurat niciodata, insa pe Edi, da, asta pentru a va elimina ideea ca „Edi” este oponentul.

  18. Călcatul pe greblă ca sport extrem 🙂

  19. Eric says:

    sonatalunii,
    Va multumesc pentru raspunsul dumneavoastra. A fost asa de dificil si „umilitor” (sfinte prejudecati!) pentru a admite scurt: „Domnul Aurel si sotia lui traiesc din singurul salariu al sotiei”?

    Ei, de fapt, se respecta reciproc, dar dumneavoastra nu intelegeti natura “polemicii” si nici a stilului argumentativ al celor doi.

    Nu cred acest lucru, „de fapt”. Cu toata lipsa mea de cultura occidentala. Se pare ca iluzia (respectului reciproc) se afla la domnul Aurel Ionica, care – culmea – numai respect nu are. Nu dorim sa facem apel aici la filozofia putzei, ca sport extrem.

    nu intelegeti […] modul lui de a conversa/argumenta, dar de vreme ce inca nu ati realizat, va mai sugerez ceva: cu cat il veti insulta mai mult, cu atat el va va ironiza cu mai mult sarcasm. Totusi…. nu ar fi mai inteligent sa va schimbati atitudinea?

    Nu, nu ar fi mai inteligent. Ar fi mai intelept doar daca domnul Ionica ar fi bolnav (asa cum sugereaza domnul polihronu). Inca nu mi-e clar (iar aparentele – imbratisatul „bun-simt” – inseala). Mi-e clar doar faptul ca dansul e un refulat (oops! iarasi eufemismul „putzei” – pe presul de la intrarea in casa mi-am brodat „fut, deci exist”).
    Dar nu ar fi si mai inteligent pentru dansul sa-si schimbe atitudinea? Sau si asta constituie un tabu?

    Sunteti chinuit de cateva pseudo-dileme in ce priveste tandemul AI vs.Edi.

    Deloc. „Polemica” (unilaterala, se pare) dintre dansii imi este indiferenta. Ceea ce deranjeaza in acest spatiu (al confruntarii ideilor) este chiar atitudinea de baba proasta atotstiutoare a domnului profesor doctor, care scormoneste rahatul pentru ca imediat apoi sa se autovictimizeze si sa ofere, neceruta de nimeni, „solutia”/interpretarea „problemei”… cu sarcasmul (izul) specific. „Eu am deschis subiectul asta? (DA) Daca nu le convine subiectul, de ce nu tac? (DE GREBLA)”
    Ii doresc sa (invete sa) rada cu pofta. 🙂

  20. Categoria „care scormoneste rahatul”:

    „Stiu ca am afirmat ca nu ma intereseaza aspectele financiare, dar de data asta chiar am o curiozitate: Domnul profesor doctor ce venituri lunare are? Am inteles ca nu e angajat nicaieri (fiind un proscris al academiei si al societatii stiintifice moderne, asa cum se declara); din ce traieste? Care este sursa sa de venit? E cumva pensionar? Cine-l sponsorizeaza pe dansul (statul sau vreo organizatie privata)?
    Fiindca nu pare deloc un individ cu grija zilei de maine. Ba chiar dimpotriva.”

    „A fost asa de dificil si “umilitor” (sfinte prejudecati!) pentru a admite scurt: “Domnul Aurel si sotia lui traiesc din singurul salariu al sotiei”?”

    Analfabetismul funcțional în fulminantă manifestare… O grădină de un sfert de hectar, cultivată inteligent, poate asigura subzistența unei familii de trei-patru persoane.

    Sau:

    „Ati colaborat sau nu cu Securitatea, domnule Ionica?”

    „Unul care e posibil sa fi fost colaborator al Securitatii (racolat cu voia sau fara voia sa)… ce le foloseste, cel putin, tacticile retorice (de diversiune).”

    Asta după ce un alt analfabet funcțional a confundat statutul de turnat cu cel de turnător. Sau o posibilitate generică: oricine e născut după 1971 e posibil să fi fost colaborator al Securității.

    Categoria „lipsa mea de cultura occidentala”:

    „Mi-e clar doar faptul ca dansul e un refulat”

    Aurel Ionică este o pulsiune. Și normal și moldovenește, e „dânsul”, nu „el”.

  21. Eric says:

    Aurel Ionică este o pulsiune.

    Domnule gigialuarvinte, incetati sa va mai jucati cu grebla. Devine tot mai amuzant. 🙂
    Ati putea, in schimb, sa va jucati cu fenomenologia spiritului. Acolo ati putea scormoni, „cu sens”, dupa „comori” de genul celor din Genesa, scrisa de analfabeti functionali.
    Dezmierdare placuta!

  22. Schimbăm categoria:

    Xerox. Minolta. Eric.

    Copy/Paste. Sărăcie a duhului. Fenomenală, nu fenomenologică.

    Iar când își dă cu tesla-n boașe, râde mânzește. Când i se-ntoarce coada greblei peste bot, nechează căprește. Sau invers?

Lasă un răspuns:

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: